تقدیر از برگزیدگان مسابقه «قطره ای از اقیانوس» در هفته عفاف و حجاب

احمدی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از برگزیدگان مسابقه «قطره ای از اقیانوس» تقدیر شد.

«حسین احمدی» ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و اهمیت برنامه های فرهنگی و دینی در این هفته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره ارشاد کمیجان به عنوان یکی از متولیان فرهنگی در این راستا برنامه های مختلفی را در طول سال برگزار می کند و همزمان با هفته عفاف و حجاب نیز برنامه های را با حضور اقشار مختلف و به ویژه با بهره گیری از فضای مجازی برگزار کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان با اشاره به برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه قطره ای از اقیانوس بیان کرد: این مراسم با حضور امام جمعه کمیجان، مسئول موسسه قران و عترت مبین و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی کمیجان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه قطره ای از اقیانوس، تفسیر قرآن کریم بوده است، ادامه داد: این دوره از مسابقات قران کریم همچون سال گذشته با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد

 

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقه با حضور ۵۰۰ نفر از علاقه مندان و شیفتگان به معارف کلام وحی در طول ماه مبارک رمضان به صورت روزانه برگزار شده است.

 

احمدی همچنین ادامه داد: به همت امام جمعه محترم کمیجان از ۱۰ نفر عوامل اجرایی این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و کتاب نفیس تجلیل شد

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان در ماه مبارک رمضان برنامه ها و مسابقات قرانی تحت عنوان مسابقه تفسیر قرآن کریم «قطره ای از اقیانوس»  و تلاوت نور به همت ارشاد و موسسه قرآنی مبین و ستاد نماز جمعه برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر قرآن و کار در راه قرآن اجر و پاداش و دنیوی و اخری  دارد، بیان کرد: تبیین فرهنگ قرآنی در جامعه امری ضروری است و همه باید در این راستا گام بردارند.

کد خبر 1076365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha