حمایت از نیازمندان به بقای یک نظام، حاکمیت و برکت اقتصادی در جامعه کمک می کند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در آیات و روایات سفارش زیادی به توجه به نیازمندان شده، گفت: همین کمک ها به بقای یک نظام، حاکمیت آن و برکت آن جامعه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدنصیر حسینی» امروز در دیدار مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در بحث مساعدت ها باید اقشار ضعیف تر مورد توجه بیشتر قرار گیرند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مساعدت به نیازمندان از هر ناحیه ای باشد چه شخصی و چه از طرف نهادها و دستگاهها، آثار و برکات زیادی در دنیا و ثواب بسیاری در آخرت دارد. 

 

وی تصریح کرد: در آیات و روایات سفارش زیادی به توجه به نیازمندان شده و سهم خاصی در اموال اغنیاء و حاکمیت از جمله خمس، زکات، صدقات و کفارات، برای نیازمندان در نظر گرفته شده و همین کمک ها به بقای یک نظام، حاکمیت آن و برکت اقتصادی در جامعه کمک می کند. 

 

آیت الله حسینی ادامه داد: همان گونه که تاکنون به واسطه این کمک ها نظام جمهوری اسلامی از توطئه های بی شمار دشمنان در امان مانده و سرافرازتر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کمیته امداد خدمات ارزشمندی به خصوص در حوزه مسکن به نیازمندان ارائه داده و امیدواریم با هم افزایی و تعامل، این خدمات به ویژه در زمینه بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت روند سریع تری به خود بگیرد. 

 

«قباد مبشری» در این دیدار گفت: بیش از 45 هزار خانوار در استان از خدمات این نهاد برخوردار هستند. 

 

مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد را بحث تأمین مسکن مددجویان عنوان و بیان کرد: از ابتدای تأسیس این نهاد در استان تاکنون بیش از هفت هزار مسکن برای مددجویان ساخته شده و بیش از 30 هزار خدمت عمرانی از جمله تعمیرات کلی و جزئی برای آنان در مناطق مختلف استان انجام شده است. 

 

مبشری به روند بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی 141 مسکن مددجویی آغاز شده است و همه تلاش ما این است که تا قبل از شروع فصل سرما همه واحدهای مددجویی تحویل آنان شود. 

کد خبر 1076391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha