حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از شرکت های دانش بنیان

ماهرانی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برنامه های خوبی در حوزه شرکت های دانش بنیان در استان دارد و به واحدهایی که از طرف این کمیته نیروی اجرایی استخدام کنند مبلغ ۵۰ میلیون تومان با شرایط بسیار مطلوب تسهیلات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (شنبه 26 تیر) در جلسه کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: صندوق نوآوری یونیسف تا سقف ۱۰۰ هزار دلار از شرکت های فناور حمایت می کند.

رئیس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس افزود: ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فراخوان «توسعه راهکارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین» صندوق نوآوری یونیسف که به بهبود دسترسی و ارائه خدمات و سیستمهای دیجیتال منجر می شود همکاری و مشارکت کرده است.

وی اضافه کرد: افرادی که طرح های آماده اجرا دارند تا 11 مرداد می توانند در وب سایت یونیسف بارگزاری کنند و در سیاست گذاری های کلان کشور، شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین تاثیر بسزایی در اشتغالزایی و ثروت آفرینی دارند که دولت باید به این بخش مهم از اقتصاد توجه ویژه داشته باشد.

ماهرانی تاکید کرد: شناسایی ایده ها یکی از موارد مهم در حوزه کارآفرینی است و شرکت های دانش بنیان به عنوان شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از دانش محصولات نوین را تولید و وارد بازار می کنند که در این مسیر رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال متناسب با ظرفیت نوآوری و رونق اقتصادی را ایجاد می کند.

وی با تشریح برخی از حمایت های دستگاه از شرکت های دانش بنیان استان فارس تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در این کمیسیون تعامل و همکاری با ارگان های حامی شرکت های دانش بنیان و شناسایی و معرفی برنامه های آنها در راستای ارتقای شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان استان است.

ماهرانی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز برنامه های خوبی در حوزه شرکت های دانش بنیان در استان در دست اجرا دارد و به واحدهایی که از طرف این کمیته نیروی اجرایی استخدام کنند مبلغ 50 میلیون تومان با شرایط بسیار مطلوب تسهیلات ارائه می کند.

خاطر نشان می شود، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس نیز در این جلسه اعلام کرد که امسال باید با پرداخت 820 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره، 20هزار فرصت شغلی برای مددجویان در قالب طرح های اشتغال در فارس ایجاد شود.

کد خبر 1076451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha