۱۰۵ گشت مشترک بازرسی استاندارد در کردستان انجام شد

مهدی سحر گفت: ۱۰۵ گشت مشترک بازرسی استاندارد در کردستان با نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و تعزیرات استان انجام شد.

مهدی سحری رییس اداره‌ نظارت بر اجرای استاندارد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از 105 گشت مشترک بازرسی استاندارد با نمایندگان، صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و تعزیرات، در سه ماهه‌ی اول سال جاری در کردستان خبر داد.


وی گفت: در راستای نظارت بر حسن اجرای استاندارد‌های اجباری و کالاها و خدمات دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، هر ساله  گشت مشترک بازرسی از طلافروشی‌ها، خبازی‌ها، واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های لوازم خانگی و ... توسط این اداره‌کل با همکاری ارگان‌های ذیربط  انجام می‌شود و امسال هم با وجود شیوع بیماری کرونا این بازرسی‌ها صورت گرفت.


رییس اداره‌ نظارت بر اجرای استاندارد کردستان با اشاره به اینکه این بازرسی‌‌ها به منظور جلوگیری از عرضه‌ی کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در سه ماه گذشته 22 مورد گشت مشترک بازرسی از طلا فروشی‌ها، 10 مورد مصالح ساختمانی، 33 مورد آرد و نان و 40 مورد گشت مشترک بازرسی از فروشگاه‌های لوازم خانگی ، تعویض روغنی، لوازم یدکی، اماکن عمومی و ... انجام شد.


سحری تأکید کرد: در این بازرسی‌ها به واحدهای متخلف تذکرات لازم داده شد.

کد خبر 1076676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha