اجرای نذر قربانی -ذبح ابراهیمی" برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند گلوگاهی

یعقوبی گفت: نذر قربانی -ذبح ابراهیمی" برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند گلوگاهی در دستور کار است و امیدواریم خیران با کمک در این امر خداپسندانه همچون همیشه یاری رسان نیازمندان باشند.

« محمدرضا یعقوبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمیته امداد گلوگاه در نظر دارد در روز عید قربان با همراهی و کمک مردم و مسئولان و خیران گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کند.

 

رئیس کمیته امداد گلوگاه با اشاره به نزدیکی اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم و اجرای برنامه‌ای تحت عنوان "نذر قربانی -ذبح ابراهیمی" برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند، از گلوگاهی ها خواست در این امر خیر مشارکت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: نذر قربانی به مناسبت ۱۰ ذیحجه عید قربان و با هدف کمک به  مددجویان زیر پوشش، نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا است

 

یعقوبی بیان کرد: کمک های نقدی و گوشت قربانی جمع آوری شده به همت خیران و کمک های مردمی با فوریت و در زمان حداقلی بین مددجویان زیر پوشش، نیازمندان و در بین 210 خانواده یتیم و محسنین و 156 بیمار صعب العبور شهرستان گلوگاه توزیع می شود.

 

رئیس کمیته امداد گلوگاه تصریح کرد: شماره کارت 6037997950152406 بانک ملی برای کمک خیران و تهیه گوشت قربانی مورد نیاز نیازمندان گلوگاهی است که امیدواریم همه ما در این ثواب سهیم باشیم.

 

وی یادآور شد: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

کد خبر 1076722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha