پویش «نذر قربانی» به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد لاهرود اجرا می‌شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پویش «نذر قربانی» به مناسبت عید قربان به منظور تهیه و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان شهر لاهرود به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد اجرا می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «نذر قربانی» به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و به منظور تهیه گوشت قربانی و توزیع آن بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت شهر لاهرود به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد اجرا می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با اشاره به اینکه عید قربان، عید عبودیت و بندگی خدا و عید رهیدگی از زنجیر نفس و آسودگی از آتش غفلت است، افزود: این امر خدا پسندانه به همت موسسه خیریه ریحانه شهر لاهرود و با مشارکت و هم افزایی خیرین نیک اندیش و هیئت امنای مساجد و اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر انجام می شود.

 

وی عید قربان را فرصتی مناسب برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان دانست و اظهار داشت: موسسه خیریه ریحانه شهر لاهرود طبق سنوات گذشته در نظر دارد با توکل بر رحمت ایزد منان و احسانات خیرین بزرگوار و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و همچنین دفع بلا از جامعه، گوشت قربانی به تعداد 100 نفر از خانواده های نیازمند شهر لاهرود تهیه و توزیع کند.

 

اسبری تصریح کرد: خیرین نیکوکار می توانند جهت سهیم شدن در این امر خیر، مساعدت های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۷۵۹ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۶۹۵۹۱۸۰۰۸ به نام موسسه خیریه ریحانه شهر لاهرود واریز کنند.

کد خبر 1076739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha