طلب ۱۰ میلیارد تومانی مخابرات منطقه مرکزی از دستگاه های اجرایی

لطفی گفت: مخابرات منطقه مرکزی ۱۰میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا لطفی» در جمع خبرنگاران با اشاره به طلب بالای مخابرات از دستگاه های اجرایی گفت: تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش ها اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۲ تاکنون، یعنی 18سال افزایش نیافته است و این در حالی است که در این مدت علاوه بر تورم روزافزون سالانه، میزان تعرفه تمام حامل های انرژی چندین برابر افزایش داشته است.

 

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی با اشاره به اینکه میزان لاوصولی مخابرات منطقه مرکزی20 میلیارد تومان است، افزود: از این میزان 10 میلیارد تومان مر بوط به دستگاه های اجرایی است و مابقی طلب مردمی است و متاسفانه  این موضوع طرح های توسعه ای را با کندی مواجه کرده است .

 

وی به کاهش سودآوری مخابرات اشاره کرد و ادامه داد: مصوبات و قوانین ناقص و یک طرفه رگولاتوری و عدم تغییر تعرفه ها و افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی مواردی است که بعد از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، باعث کاهش سودآوری بوده و مخابرات ایران را با زیان های جبران ناپذیری مواجه ساخته است.

 

این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنانش به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی اشاره کرد و گفت:  افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی بالاخص کابل های تلفن در کنار شرایط تحریمی، مشکلات زیادی را برای مخابرات در تامین مجدد این تجهیزات ایجاد کرده است.

 

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی ادامه داد: در این راستا همکاری و مساعدت مردم در صورت مشاهده سرقت ها در اطلاع رسانی به پلیس 110 و سایر نیروهای امنیتی بسیار مهم و نقش آفرین در کشف سرقت ها می باشد  

کد خبر 1076754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha