اجرای ۵۱۸۵ متر اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در ۲ روستای دیواندره

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از اجرای پنج هزار و ۱۸۵ متر اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی با کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال در ۲ روستای شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان عطاءاله میرزایی مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره  اظهار کرد: طرح جهادي تبديل شبكه سيم مسی به كابل خودنگهدار در روستاهاي گورباباعلي و يوزباشكندي از توابع بخش كرفتوي اين شهرستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 143 میلیون ریال انجام شد.

 

 

وی بیان کرد: در فاز نخست این طرح که در خرداد ماه امسال پایان یافت،  ۱۰۰ درصد شبکه فشار ضعیف هوایی نقاط مختلف شهری به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 

 

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره اعلام کرد: از ابتدای تیرماه نیز فاز دوم طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه‌های فرسوده سیمی نقاط مختلف روستایی این شهرستان به طول تقریبی بیش از ۱۰۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

میرزایی افزود: در راستای اجرای طرح مذکور اصلاح و ساماندهی شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای گورباباعلی و یوزباشکندی از توابع بخش کرفتو درشهرستان دیواندره بطول پنج هزار و ۱۸۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال آغاز سد و با تلاش بی‌وقفه پرسنل و عوامل اجرایی این مدیریت در کمتر از یکماه  شبکه فرسوده سیمی این روستاها ۱۰۰ درصد برکنار شده و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 

 

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره به مزایای کابلهای خودنگهدار اشاره و اضافه کرد: کابل‌های خودنگهدار در برابر نفوذ آب عایق مناسبی هستند و بسیاری از حوادث و قطعی‌های ناخواسته ناشی از برخورد با شبکه را بطور چشمگیری کاهش می‌دهند، علاوه بر آن کاهش نوسانات شبکه، کاهش سرقت سیم و تجهیزات مسی، رفع ضعف ولتاژ و رفع تجاوز از حریم تأسیسات توزیع برق از مهمترین مزایای تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگهدار است.

کد خبر 1076824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha