مدافعان سلامت با الگوگیری از روحیه انقلابی  شهدا در جبهه خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند

ابول‌نژادیان با تاکید بر زنده نگه‌داشتن ياد شهدا و حفظ فرهنگ شهادت گفت: مدافعان سلامت با الگوگیری از روحیه انقلابی و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر، در جبهه خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» شامگاه (یکشنبه ۲۷ تیر) در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن ياد شهدا و حفظ فرهنگ شهادت به عنوان يادگاری برای آيندگان بايد مورد توجه ويژه قرار گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همكاري با بنياد حفظ آثار و نشر ارزش​های دفاع مقدس برای دانشگاه علوم پزشکي اهواز يک فرصت است تا مدافعان سلامت با الگوگیری از روحیه انقلابی و مجاهدتهای شهدای گرانقدر، در جبهه خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند افزود: در این مسیر نیز به خصوص در دوران همه‌گیری کرونا، شهدایی از مدافعان سلامت، تقدیم انقلاب شد.

 

«عبدالرضا حاجتی» نیز عنوان کرد: تبيين نقش پزشكی در دفاع مقدس نشان‌دهنده تخصص در كنار تعهد است و نقش كادر پزشكی و درمانی خوزستان در هشت سال دفاع مقدس درخشان است.

 

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: در دوران مبارزه با بیماری کرونا نیز مدافعان سلامت جانفشانی‌های فراوانی از خود نشان دادند که باید ترجمان صحيحی از اين اقدامات برای نسل​های آینده داشته باشيم.

 

کد خبر 1076942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha