اختصاص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بشرویه

شفیعی گفت: امسال ۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۰۰ پروژه در حوزه های مختلف به شهرستان بشرویه اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سال گذشته 20 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده بود و ستاد خاوران استان نیز در اواسط سال گذشته 13 میلیارد تومان دیگر به این شهرستان اختصاص داد.

 

فرماندار بشرویه در خصوص گفت: امسال 29 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده است که نسبت به اعتبار سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: میزان اعتبارات امسال برای ۲۰۰ پروژه در حوزه های عمرانی، راه، بهسازی روستاها، آب، کشاورزی و ورزش و بهداشت و بحران در نظر گرفته شده است.

 

شفیعی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات امسال مربوط به حوزه راه روستایی و شهری با ۲۵ درصد است، افزود: حوزه کشاورزی 15 درصد و عمران شهری 11 درصد از میزان اعتبارات امسال را به خود اختصاص داده اند و ورزش، بهداشت و بهسازی روستاها و زیرساخت ها در رده های بعدی قرار دارند.

 

فرماندار بشرویه در خصوص مهم ترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان گفت: از مهم ترین پروژه ها می توان به پروژه جاده بشرویه به سمت دیهوک و مجتمع فرهنگی و استخر سرپوشیده و سالن مدیریت بحران این شهرستان اشاره کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم اعتبارات شهرستانی تقویت شود، عنوان کرد: بزرگترین مشکل بشرویه مربوط به حوزه راه است و اگر اعتبارات کامل تخصیص یابد این مشکل حل خواهد شد.

کد خبر 1076973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha