مراسم دعای عرفه برگزار می‌شود 

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: پیرو مصبوبه ستاد کرونای کرونای کشور و به تبع آن ستاد کرونای استانی و شهرستانی، مراسم دعای پرفیض عرفه همچون سال های گذشته در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پیرو مصبوبه ستاد کرونای کرونای کشور و به تبع آن ستاد کرونای استانی و شهرستانی، مراسم دعای پرفیض عرفه همچون سال های گذشته در شهر جیرفت برگزار می‌شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: مراسم معنوی دعای پرفیض عرفه عصر سه شنبه ساعت ۱۸ و سی دقیقه در خیابان مقابل گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می شود.


وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط موجود این مراسم در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود تا از شیوع ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.


حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: جلسه ای با حضور امام جمعه، رئیس مرکز بهداشت، اعضای شورای هیئت های مذهبی برای برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری این مراسم معنوی برگزار شده و مقرر شد همچون گذشته هیئت عاشقان ثارالله اجرای این مراسم را بر عهده داشته باشد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: توصیه ما به همشهریان مومن و متدین برای شرکت در مراسم معنوی عرفه این است که از زیر انداز و کتاب دعای شخصی بهمراه داشته و از ماسک استفاده کنند.


وی اضافه کرد: به لطف خداوند جامعه مذهبی همواره دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده اند، در جلسات ستاد کرونای شهرستان که رئیس مرکز بهداشت گزارش دهنده است همواره از جامعه مذهبی، انقلابی و مکتبی به دلیل رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی تقدیر کرده اند.


حجت الاسلام محمدی در خاتمه عنوان کرد: انتظار داریم همشهریان گرامی تا پایان واکسیناسیون و کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر از این بیماری خطرناک به سلامت عبور کنیم.
 

کد خبر 1076999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha