کرونا، شمار کلاس اولی های بازمانده از تحصیل را افزایش داد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: شیوع کرونا سبب شد تا شمار کلاس اولی های بازمانده از تحصیل در کشور افزایش یابد.

«رضوان حکیم زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: شیوع کرونا و نگرانی های والدین از این بیماری سبب شد تا پدر و مادرها مانع حضور فرزند کلاس اولی خود در مدارس شوند.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس در مهرماه امسال گفت: تلاش داریم با مجوز ستاد ملی کرونا، آموزش در مدارس حضوری باشد، در هر صورت آمادگی داریم تا روش های مختلف حضوی، مجازی و یا سایر سناریوهای مختلف را برای آموزش به کار ببریم.

 

وی افزود: اکنون ثبت‌نام دانش آموزان به خوبی در حال انجام است، ثبت نام پایه های تحصیلی به صورت مجازی در حال انجام است و خانواده ها ملزم به حضور در مدارس نیستند.

 

حکیم زاده خاطرنشان کرد: البته دانش آموزان پایه اول برای شرکت در سنجش سلامت نیاز به حضور در مدارس دارند که این اقدام با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: در سال های کرونایی اخیر، تجربه خوبی در آموزش مجازی و یا حضوری کسب شده و در هر حال ما درباره نحوه بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

 

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش که صبح روز یک شنبه وارد خراسان شمالی شد در سفری دو روزه طرح های آموزشی شامل کلاس تربیت بدنی، طرح ملی سنجش سواد حرکتی و یک دقیقه با کتاب را رونمایی می کند.

 

 

کد خبر 1077008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha