چهار مکان عرضه دام قربانی در بجنورد فعال می شود

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار مکان عرضه دام ویژه تامین دام مورد نیاز عید قربان در مرکز استان فعال می شود و به نیکوکاران توصیه می شود دام را از این مکان ها خریداری کنند.

«مجید شادکام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مکان های موقت برای عرضه دام مورد نیاز مردم در عید قربان در میدان دام قدیم (دوراهی کلانتری 12)، ضلع جنوبی ترمینال مسافربری،  تقاطع چهاراه  میدان بار و میدان دام جدید (جنب کشتارگاه صنعتی دام) برای عرضه دام زنده تعیین شده و میدان کارگر و چهارراه خوشی هم برای فروش پوست دام مشخص شده است .

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می رود دام را از این مکان ها تامین کنند تا از سلامت دام اطمینان داشته و از خدمات دامپزشکان هم بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا، نظارت ها در نحوه عرضه دام در شهر افزایش می یابد، افزود: مکان های عرضه موقت دام از روز سه شنبه فعال می شود و این مکان ها باچاپ بنر در محلات، جانمایی شده است.

 

شادکام با تاکید بر اینکه ذبح دام در معابر ممنوع است، گفت: به مردم توصیه می شود ذبح دام را به کشتارگاه ها سوق دهند تا از شیوع بیماری ها جلوگیری شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد افزود: با نظارت گشت و نظارت اداره اجراییات شهرداری از زنده فروشی مرغ و طیور در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.

 

 

کد خبر 1077021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha