برنامه های دهه امامت و ولایت با همکاری کانون های مساجد برگزار می شود

امیریان از حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان در نشست هم اندیشی اعیاد قربان و غدیر خبر داد و گفت: همه برنامه های دهه امامت و ولات با همکاری و هماهنگی کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان با حضور در نشست هم اندیشی اعیاد قربان و غدیر در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت همکاری دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: امسال نیز دستورالعمل‌های بهداشتی همانند سال قبل در برگزاری اعیاد قربان و غدیر و عرفه اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت اعیاد قربان و غدیر خاطرنشان کرد: دهه امامت و ولایت از مهم‌ترین مناسبت‌ های مذهبی شیعیان است و بر همین اساس جریان های مردم نهاد به ویژه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری برای حفظ و ترویج شعائر اسلامی هرساله تلاش می کنند.

 

امیریان گفت: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی در شهرستان فارسان با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اولویت ما در برگزاری برنامه‌ها حفظ سلامتی مردم است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: شب عید غدیر جشن‌های غدیر در میادین، پارک‌ها و فضاهای روباز و مساجد استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1077087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha