ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت توسط کانون مهرپویان یانچشمه برگزار می شود

بهارلویی یانچشمه ای از برگزاری ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه خبر داد و گفت: اکثر این ویژه برنامه ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اکثر ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در راستای گسترش فرهنگی دینی و معنوی در سطح شهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر، بیشتر این برنامه ها در بستر فضای مجازی یا در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی، نصب بنر و آذین بندی، طراحی پوستر در فضای مجازی، نمایشگاهی مجازی از آثار خوشنویسی، برگزاری شب شعر آیینه غدیر به صورت مجازی، برگزاری برنامه پرده خوانی و نقالی و بازخوانی واقعه غدیر برای مخاطبین جوان و نوجوان در فضای مجازی را از جمله مهمترین برنامه های این دهه عنوان کرد.

 

بهارلویی با اشاره به اهمیت واقعه غدیر برای فرهنگ شیعی و ضرورت توجه به این مقوله، افزود: غدیر برای همه نشانی از هویت است و شناخت ما از این واقعه به شناخت معارف ناب اسلامی و دینی کمک می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برگزاری مراسم عرفه، اعیاد قربان و غدیر از طریق فضای مجازی، برگزاری مراسم عرفه، اعیاد قربان و غدیر، برگزاری برنامه‌ها در این دهه بدون توزیع نذری و پذیرایی از دیگر برنامه ‌های دهه امامت و ولایت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی تصریح کرد: کنترل تردد و ورود و خروج جهت جلوگیری از تجمعات یکی دیگر از شرایط مهم برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه است.

 

کد خبر 1077100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha