نظارت دامپزشکی قم بر ذبح دام در روز عید قربان

مدیر کل دامپزشکی استان قم گفت: بازرسان دامپزشکی قم در روز عید سعید قربان نظارت کاملی بر روند عرضه و ذبح دام اعمال می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،  مهدی رفیعی محمدی،  با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های نظارتی این اداره کل برای نظارت بر روند عرضه و ذبح دام در روز عید سعید قربان، گفت: به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، قربانی دام‌ در کشتارگاه‌های دام جاهد و پرتو از ساعت ۶ تا ۱۳ صورت می‌گیرد.

 

مدیر کل دامپزشکی استان ادامه داد: قصابی‌ها می‌توانند نسبت به پذیرش قربانی و انجام ذبح الزاما در کشتارگاه‌های دام استان (جاهد و پرتو) و ارائه گوشت به مشتریان در محل قصابی اقدام نمایند.

 

مدیر کل دامپزشکی قم افزود: به منظور پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو استفاده از دستکش در حین قطعه بندی گوشت ضروری است.

 

دکتر رفیعی گفت: در صورت نیاز به راهنمایی در موارد فوق، با شماره دامپزشکی ۳۶۱۲۳۴۵۶ تماس حاصل نمائید تا اکیپ‌های سیار دامپزشکی جهت نظارت بهداشتی به محل اعزام شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمات نظارت بهداشتی دامپزشکی در روز عیدقربان رایگان بوده و بازرسین بهداشتی دامپزشکی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی می‌باشند.

 

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: در مسجد مقدس جمکران و آسایشگاه سالمندان (میدان شهیدمحلاتی) جهت اعمال نظارت بهداشتی بر روی دام‌های قربانی بازرس بهداشتی دامپزشکی مستقر می‌باشد.

کد خبر 1077101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha