توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط کانون شهید صیاد شیرازی ملایر در عید غدیر

ترکاشوند گفت: بیش از ۸۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در عید غدیر توسط کانون صیاد شیرازی ملایر توزیع می شود که در صورت کمک خیران این تعداد بیشتر خواهد شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت:  کانون صیاد شیرازی ملایر نیز همزمان با اعیاد قربان و غدیر برنامه های مختلفی را برای اعضای و سایر اقشار در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه متاسفانه با توجه به شیوع موج جدید کرونا بسیاری از برنامه ها ی حضوری لغو شده گفت: در این راستا این کانون بیشتر تمرکز خود را در توزیع بسته های معیشتی وتوزیع گوشت قربانی در روز عید قربان و غدیر دارد.

وی از توزیع  بیش از 80 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در عید غدیر خبر داد و گفت: ابن بسته ها شامل 200 هزار تومان کارت هدیه و 300 هزار تومان کالا شامل گوشت، رنج ، حبوبات و ...  خواهد بود.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در صورت کمک خیران تعداد بسته ها بیشتر خواهد بود گفت: اگر خیران کمک کنند تعداد  بسته های معیشتی به 150 مورد خواهد رسید.

وی  برگزاری مسابقه مقاله نویسی غدیر از احادیث، جملات و خطبه غدیر را از دیگر برنامه های ابن کانون در دهه  ولایت و عید غدیر برشمرد و گفت: به برگزیدگان جوایزی از سوی کانون اهدا می شود.

ترکاشوند با بیان اینکه با توجه به شرایط شهرستان و نبود تجمعات گفت: در صورت بهتر شدن شرایط برنامه های جشن را نیز به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه ولایت خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی نیز برنامه های ایام دهه ولاینت و اعیاد قربان و غدیر نیز برای اعضای کانالهای مجازی محتوا سازی می شود.

وی گقت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با اشاره به فعالیت این کانون در همه برنامه‌ها و مناسبتها در طول سال های گذشته بیان کرد: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

کد خبر 1077102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha