تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت توسط کانون آیت الله گلپایگانی لردگان

در آستانه آغاز دهه ولایت و امامت، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه امامت و ولایت در شهرستان لردگان از سوی کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی تشریح شد.

«منصور اردشیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در آستانه آغاز دهه ولایت و امامت، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه امامت و ولایت در شهرستان لردگان از سوی کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی تشریح شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: دهه امامت و ولایت که از عید سعید قربان آغاز و حسن ختام آن عید بزرگ غدیر می باشد، یکی از مهم ترین مناسبت های فرهنگی مذهبی است که جایگاه بسیار بالایی دارد.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب خلاصه الغدیر در سه گروه کودکان، نوجوانان و عمومی یکی از مسابقات کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی به مناسبت دهه امامت و ولایت می باشد.

 

اردشیری، برگزاری جام فوتبال دهه ولایت و امامت با رعایت پروتکل های بهداشتی، مسابقه نقاشی برای کودکان، برگزاری جشن خانگی، اهدای بسته های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان در راستای رزمایش کمک مومنانه را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: فضاسازی مسجد و محله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

 

کد خبر 1077119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha