«عزیز» جایزه «شراره در شمعدانی ها» را ربود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از مقام نخست هنرمند کاشانی با فیلم کوتاه «عزیز» در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره در شمعدانی ها» خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: هنرمند جوان کاشانی در جشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره در شمعدانی ها» در اراک خوش درخشید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: در این جشنواره ملی، فیلم کوتاه «عزیز» به کارگردانی سید مهدی موسوی برزکی از کاشان، موفق به کسب رتبه نخست  و جایزه ویژه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به انتخاب هیأت داوران به دست آورد.

 

نمکی ادامه داد: فراخوان نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «شراره در شمعدانی‌ها» آذرماه ۱۳۹۹ اعلام و هیأت انتخاب و داوری پس از بررسی ۳۶۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۳۶ اثر را برای بخش مسابقه پذیرفته بودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: این جشنواره با محوریت علل و بسترهای شکل‌گیری و عواقب رواج خشونت در خانواده و جامعه و نیز ضرورت ترویج بردباری و گذشت به همت انجمن سینمای جوانان استان مرکزی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اداره کل دادگستری استان مرکزی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک برگزار شد.

کد خبر 1077158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha