سپاه فجر در بحران های مختلف همراه آموزش و پرورش فارس است

اسماعیلی گفت: سپاه فجر فارس در بحران های مختلف همراه آموزش و پرورش فارس بوده و سال گذشته برای برگزاری امتحانات برای تامین سالن های بیشتر همکاری مطلوبی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (دوشنبه 28 تیر) در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های فارس با تبریک عید قربان و روز عرفه گفت: فارس با پیشینه غنی و حال پرافتخار و برخورداری از چهره های درخشان فرصت های مطلوبی برای پیشرفت دارد که سردار «مرتضی جاویدی»، سردار «عبدالله اسکندری»، شهید بی سر از نمونه آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: این جلسه فرصتی برای هم اندیشی فرهنگیان برای پیشرفت استان در حوزه های مختلف را فراهم می آورد.

وی اضافه کرد: سپاه فجر فارس در بحران های مختلف همراه آموزش و پرورش فارس بوده و سال گذشته برای برگزاری امتحانات برای تامین سالن های بیشتر همکاری مطلوبی کرد و اسم سپاه آمدن برای آنها مهم نبود و با فکر خدمت به مردم سپاه فجر همواره وارد عمل می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: فرهنگیان دارای سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و همچنان فرهنگیان میان مردم مرجعیت و مقبولیت دارند و در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای فارس رای خوبی آورده اند.

وی ادامه داد: فرهنگیان ما از این موقعیت باید برای افزایش اعتماد عمومی استفاده کنند و عملکرد حرفه ای داشته باشند تا نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

اسماعیلی با اشاره به انتخاب شهردار مناسب برای شهرهای استان بیان کرد: فرهنگیان در معرفی شهردارهای مناسب نیز باید تلاش کنند تا شهرداری روی کار بیاید که برای مردم و پیشرفت شهر اقدام و عمل کند و نظارت بر عملکرد شهردار نیز بسیار مهم است.

وی ادامه داد: باید از مدارس لاکچری خدماتی بگیریم و به بخش هایی که خدمات نیاز دارد ارائه دهیم تا شهر از حالت تعادل خارج نشود و عوارض شهرداری فقط ساخت و ساز نیست و درآمدهای شهرداری باید به آموزش و پرورش نیز برسد و منابع اختصاص یافته برای زیرساخت های آموزش و پرورش هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: مدارسی که با عوارض شهرداری ساخته می شوند برای مردم اعتمادسازی می کند و آموزش و پرورش به عنوان مهد و مکان تربیت فرزندان مورد حمایت شهرداری قرار گرفته و امیدواریم مساعدت ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی بودجه خوبی دارد و به رشد فرهنگی آموزش و پرورش کمک می کند و باید اولویت های فرهنگی را مشخص کنیم و آموزش و پرورش به عنوان یک شریک فرهنگی در مسائل شهر لحاظ شود.

«ناصر جوکار»، مسئول بسیج فرهنگیان فارس نیز در این نشست گفت: شوراهای اسلامی شهر باید برای مشکلات آموزش و پرورش تلاش کنند و در این نشست فرصت آشنایی فرهنگیان با یکدیگر فراهم می شود و مایه خرسندی است که 41 درصد در استان فارس به فرهنگیان فرهیخته رای داده اند.

کد خبر 1077183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha