فضای مجازی ظرفیت بی نظیری برای ترویج فرهنگ اربعین دارد

آذری جهرمی گفت: ظرفیت بی نظیر فضای مجازی جایی برای ترویج فرهنگ اربعین است. ظرفیتی که فضای مجازی در اختیار افراد می گذارد، این است که بتوانیم پیام اربعین را در کمترین زمان ممکن و در سطح گسترده ای به مردم برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «محمد جواد آذری جهرمی» ظهر امروز در آیین آغاز برنامه های فرهنگی و آموزشی اربعین و رونمایی از تمبر یادبود اربعین حسینی که همزمان با سالروز حرکت سیدالشهداء (ع) از مکه به سمت عراق برگزار شد، گفت: امروز به دلیل وجود ویروس کرونا و فراگیری جمعی شاید حضور گسترده در مراسم پیاده روی اربعین میسر نباشد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت فضای مجازی افزود: با توجه به دستاوردهای موجود در فضای مجازی بخشی از مراسم و برنامه های فرهنگی مربوط به اربعین در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای موجود در حوزه مقابله با ویروس کرونا و آغاز واکسیناسیون اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم تا دو ماه باقی مانده جمع زیادی از هموطنان مان با بهره گیری از واکسیناسیون بتوانند در مراسم اربعین شرکت کنند.

 

آذری جهرمی در ادامه با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی ظرفیت بی نظیری برای ترویج فرهنگ اربعین دارد. ظرفیتی که فضای مجازی در اختیار افراد می گذارد، این است که بتوانیم پیام اربعین را در کمترین زمان ممکن و در سطح گسترده ای به مردم برسانیم.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: رساندن پیام فرهنگ اربعین به هنرمندی نیاز دارد که بتواند از زوایای احساسی و منطقی کوتاه ترین و اثرگذارترین پیام فرهنگ اربعین را برساند. 

 

کد خبر 1077186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha