گچساران در وضعیت نارنجی قرار گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: قبل از انتخابات وضعیت خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از انتخابات به دلیل نشست های انتخاباتی، وضعیت گچساران قرمز شد و هم اکنون نیز در وضعیت نارنجی به سر می بریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آرین غلامیان» امروز دوشنبه (۲۸ تیر ماه) در نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران با اشاره به آمار بیماران کرونایی در این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون ۳۹ هزار و ۴۰۵ مورد تست رپید و پی سی آر در شهرستان گرفته شده که ۱۱11 هزار و ۱۲۹ مورد این تست ها مثبت بوده است، از ابتدا تاکنون ۹ درصد جمعیت مبتلا به کرونا شده اند۔ 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با بیان اینکه در خصوص تعداد بیماران گچساران از شیب صعودی خارج شده و تعداد پذیرش بیماران به تثبیت رسیده، گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان ۵۱ مورد بوده که از این تعداد، ۴۰ مورد در بیمارستان شهید رجایی و ۱۱ مورد در بیمارستان نفت بستری هستند. 

 

وی ادامه داد: تعداد فوتی های مبتلایان به کرونا در این شهرستان ۱۴۱ مورد بوده که با شاخص ۱/۲ دهم، نسبت به شاخص فوتی کشور که ۲/۴ دهم است پایین است. 

 

غلامیان تعداد بهبودیافتگان در شهرستان را ۱۰ هزار و ۶۲۳ مورد ادانست و افزود: درصد بهبود یافتگان ۹۵ درصد است که به نسبت شاخص کل کشور که ۸۹ درصد بوده، وضعیت بهتری داریم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران اظهار کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۱۹ مورد واکسن تزریق شده که هفت هزار و ۹۶۶ مورد در دوز نخست و سه هزار و ۵۵۳ مورد دوز دوم تزریق شده است.

 

وی با اشاره به گشت های مشترک بازار هم گفت: در سه ماهه نخست سال جدید سه هزار و ۶۰۰ مورد بازدید و گشت مشترک صورت گرفته، ۲۲۰ مورد اخطار صادر شده و ۲۰ مورد پلمب صورت گرفته است. 

 

غلامیان گفت: واکسیناسیون در چهار مرکز روستایی و دو مرکز شهری در منطقه کارکنان دولت و ۵۰۰ دستگاه و یک مرکز تجمعی در مرکز شهر در حال انجام است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: قبل از انتخابات وضعیت خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از انتخابات به دلیل نشست های انتخاباتی وضعیت گچساران قرمز شد و هم اکنون نیز در وضعیت نارنجی به سر می بریم.

کد خبر 1077292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha