ورودی ورامین از محور قم گرمسار در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی  مسدود شد

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی ابلاغی ستاد ملی کرونا ، ورودی استان تهران از جنوب ورامین در محور قم – گرمسار مسدود شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سید اصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای بومی و غیر بومی در استان تهران، ورودی استان تهران از جنوب شهرستان ورامین از محور قم – گرمسار، محدوده سه راهی حسن آباد به چرمشهر مسدود شد.
وی افزود: در این محور، از ورورد خودوهای غیربومی به ورامین و خروج خودروهای بومی جلوگیری می‌شود و در صورت عدم تمکین افراد، خودروها با اعمال قانون پلیس راهور مواجه می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی، اظهار داشت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون 18 هزار و 980 دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، 14 هزار و 451 دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است.
تقوی گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد 10 هزار 666 مورد تست سریع (Rapid) و ۵ هزار و 828 مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
وی گفت: طی این مدت، سلامتی 16 هزار و 454 نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.
معاون فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون 15 هزار و 801 مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و 749 مورد به صدور اخطار و 201 مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.
وی گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.
و افزود: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.
وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون 17 هزار و 300 نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، 10 هزار و 906 نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶ هزار و 428 نفر بستری و در و 417 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: بر اساس شرایط و الزامات موجود، ۵۶ مکان عمومی در شهرستان ورامین گندزدایی شد.

کد خبر 1077333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha