ایجاد مجمع خیرین غدیر  به بزرگداشت هرچه بهتر این واقعه تاریخی کمک می کند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عید سعید غدیرخم از افضل اعیاد و بزرگترین عید مسلمانان جهان است برای بزرگداشت هرچه بهتر این واقعه تاریخ ساز باید از ظرفیت خیرین بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۲۸تیر) در نشست با «میراحمداندرواژ» رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران و حجت الاسلام«عباسعلی ابراهیمی» دبیر بنیادبین المللی غدیر در استان مازندران اذعان کرد: ما به‌خاطر تبلیغ ولایت، دین‌مداری و ولایت‌مداری و تلاشی که برای خاموش کردن فتنه‌های دین شد، عید غدیر را عید برتر می‌دانیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: از آنجایی که در اسلام برای امامت شمشیرهای زیادی کشیده شده و جنگ‌های زیادی صورت گرفته است و همچنین اینکه خداوند حافظ دوستداران غدیر و ولایت‌مداران است، ولایت مساوی دین شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه وظیفه ما این است که دینداری و ولایت‌مداری ما مساوی باشد، ادامه داد: انجام کار نو و متفاوت در زمینه ترویج فرهنگ غدیر ضروری است و بابد سنگ تمام گذاشته شود، در حوزه بزرگداشت و فرهنگ‌‌سازی غدیر باید تلاش کنیم‌.

 

وی با اشاره به اینکه نانوایی‌ها می‌توانند در ایام غدیر با دریافت هزینه از خیرین نان رایگان بدهند، گفت: ما باید خیرین غدیر داشته باشیم تا سالی یک بار برای پایداری امامت و ولایت پول خرج کنند، دشمنان ما صد برابر ما برای خاموش کردن شعله غدیر پول خرج می‌کنند، وظیفه ما مظلومیت‌زدایی است.

 

رئیس بنیاد بین المللی غدیر در مازندران اضافه کرد: اقدامات زیادی می‌توان در روز عید غدیر به‌خصوص در محلات فقیرنشین انجام داد، تقسیم وظایف در این مسیر ضرورت دارد.

 

کد خبر 1077335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha