برنامه های دهه ولایت و امامت باید پر محتوا و از غنای بالایی برخوردار باشد

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: برنامه های دهه ولایت و امامت باید پر محتوا و از غنای بالایی برخوردار باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان رباط کریم بمناسبت برنامه ریزی دهه امامت و ولایت و سالروز گرامیداشت پنجم مرداد (اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی) با حضور مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در این جلسه با تبریک ایام عید قربان و عید غدیر اظهار داشت: ولایت رکن رکین و اساس و شالوده ی دین اسلام است.

وی افزود: دهه امامت و ولایت فرصت مغتنمی است برای استحکام اعتقادات و عمق بخشی به باور های مذهبی و پاسخگویی به شبهات که لازم است در این زمینه ها کارهای زیر بنایی صورت گیرد.

امام جمعه رباط کریم با تاکید بر لزوم بزرگداشت عید سعید غدیر و شبهات زدایی در این رابطه گفت:‌ برنامه های دهه ولایت و امامت باید پر محتوا و از غنای بالایی برخوردار باشد.

حجت الاسلام ترابی در خصوص روز نماز جمعه در تقویم کشور نیز عنوان کرد: پنجم مرداد ماه روز بزرگی است،سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.آثار و برکات نماز جمعه و نقش آفرینی آن در عرصه های مختلف از جمله پاسداری از مرز های اعتقادی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار ممتاز و برجسته است.

کد خبر 1077337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha