دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای بیان نقش حیاتی اهل‌بیت (ع) و ولایت است

امام جمعه و استاندار کرمان تاکید کردند: عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای بیان نقش حیاتی اهل‌بیت (ع) و ولایت در جلوگیری از انحراف در دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند، استاندارکرمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت پیام مشترکی به شرح ذیل صادر کردند:

 




بسم الله الرحمن الرحیم


عید قربان عید تزکیه و تسلیم محض نفس در برابر ایزد یکتا است که پیام اصلی آن رد کردن تمامی تعلقات دنیوی در راستای کسب رضای خالق متعال است.

 

 



ولایت مهم‌ترین اصول شریعت بوده و مـسلمانان در طول تاریخ همواره با همبستگی، اتحاد و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و امامت، مسیر پیروزى و سـعادت را پیموده اند.

 




جامعه اسلامی برای مقاومت در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان و رساندن پیام عدالت خواهی و آزادگی به گوش جهانیان، نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و روز عرفه و عید بزرگ قربان به عنوان نماد همدلی و برادری امت اسلامی، از مهمترین محورهای وحدت و انسجام مسلمانان است.

 

 




 بدون شک گرامیداشت این عید بزرگ در استان کرمان، پایتخت مقاومت اهمیتی مضاعف دارد.

 




تشریح مبانی فکری و نظری امامت و ولایت و در امتداد آن ولایت فقیه، امری ضروری به شمار می رود و عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای بیان نقش حیاتی اهل‌بیت (ع) و ولایت در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام است.
 

 

 



اینجانبان فرارسیدن عید سعید قربان، عید همدلی، خشوع و بندگی و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان، ملت ایران و مردم نجیب و ولایتمدار استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 

 



از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی همه عزیزان در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسئلت داریم.

 




امید است به پشتوانه برکات معنوی این ایام خجسته در امتحان‌های الهی سرفراز و با بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام شاهد تحکیم وحدت و دوستی روز افزون میان امت اسلامی باشیم."

کد خبر 1077489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha