بازدید مسئولان از منطقه خسارت دیده طسوج

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان در منطقه سیل زده طسوج حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بعد از سیل اخیر و خسارات زیاد در منطقه طسوج چرام و دادخواهی و کمک مردم این منطقه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با دستور و تاکید استاندار عصر امروز معاون عمرانی استانداری به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیران کل راهداری، آبفا و همچنین مدیرکل روستایی و بحران استانداری و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس برای بازدید میدانی در منطقه سیل زده طسوج چرام حضور یافتند و با مردم از نزدیک دیدار داشتند.

 

«کیامرث حاجی زاده» در گفت و گویی با اشاره به اینکه در کشور باران های موسمی و تابستانی را داشتیم و هشدارها و اخطارهایی سازمان مدیریت بحران کشور و استان و سازمان هواشناسی داده بود، گفت: با دستور استاندار استان در ۴۸ساعت گذشته به صورت آماده باش درآمده بود.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بارش ها در مناطق گرمسیری چرام و گچساران شدید بود و الحمدالله در تمام مناطق استان تلفات انسانی نداشتیم که جای شکر دارد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه باران ها موسمی بود در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای طسوج با توجه به اینکه برخی باغ ها و تفرجگاه ها در مسیر رودها واقع شده، خسارات زیادی به باغات مردم، جوی ها و نهرها وارد شد و آب هم وارد بعضی از ویلاها و باغ ها شد.

 

حاجی زاده ادامه داد: در گرمسیر هم خساراتی بیشتر به باغات و کشاورزی وارد شد و در همان ساعات اولیه کار را تقسیم کردیم و مدیران کل و مدیران شهرستانی در مناطق سیل زده حضور یافتند.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارات وارده به راهها در طسوج، گفت: ۲ دستگاه لودر بسیج کردیم که راه ها بازگشایی و برق هم برقرار شد و امور عشایر و آبفا هم لوله در حال حمل به منطقه طسوج است که آب پایدار شود‌.

 

وی با اشاره به خسارات وارده به طسوج تاکید کرد: ارزیاب های استانداری و جهاد کشاورزی در منطقه در حال ارزیابی خسارات هستند که همه تلاش می کنیم که برآورد خسارات شود و دولت پرداخت کند.

 

حاجی زاده خاطرنشان کرد: با دستور استاندار و پیگیری نماینده مردم که پیگیر مشکل طسوج بودند، مدیران استانی به منطقه طسوج آمدند که مشکلات را بررسی و از نزدیک با مردم گفت و گو و‌ مشکلات را بشنوند و دکتر کلانتری تاکید داشتند که مشکلات مردم سیل زده فوری رفع شود‌.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هلال احمر به جد پای کار بود و آذوقه، موکت و پتو بیشتر توزیع کند که تکمیل شود و مردم مشکلی نداشته باشند.

 

براساس این گزارش؛ فضل الله بخشایی از کشاورزان و باغداران طسوج که بیشترین آسیب را در این سیل متحمل شد از دکتر کلانتری استاندار که صدای آنها را شنید و معاون عمرانی و سایر مدیران استانی که در منطقه طسوج حضور یافتند تقدیر و تشکر کرد .

 

این کشاورز بیان کرد: حجم خسارات بالاست و انتظار داریم ما را کمک کنند تا به زندگی عادی و تولید برگردیم.

کد خبر 1077614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha