نجوای دعای عرفه به همت کانون شهدای سرخاب تبریز

کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز، مراسم دعای روح بخش عرفه و مراسم شهادت حضرت مسلم بن عقیل را با رعایت موارد بهداشتی در صحن مسجد برگزار کرد.

«جعفر محمدخانلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مراسم دعای عرفه و برنامه شهادت حضرت مسلم بن عقیل به همت فعالان کانون و مسجد خبر داد و گفت: روز عرفه جایگاه والایی میان مسلمانان دارد و می تواند در رشد معنوی انسان اثرات فراوانی بگذارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز افزود: مراسم پرفیض دعای روز عرفه در مسجد با حضور اهالی منطقه، نمازگزاران، بسیجیان و اعضای کانون به همراه سفره احسان برای شرکت کنندگان در مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.

وی مسئله استجابت دعا را از ویژگی های روز عرفه عنوان کرد وگفت: مراسم قرائت دعای عرفه با نجوای ذاکر اهل بیت (ع)،«صمدهوشیار» و مداحی «غلامرضا علیزاده» و با سخنرانی حجت الاسلام ایمانی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی ضمن تجلیل از تلاشگران این مجموعه،خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین و با تلاش خادمین کانون و مسجد در تلاش هستیم به مناسبت عید قربان،ذبح قربانی به همراه توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار خود قرار دهیم.

کد خبر 1077701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha