پذیرش ۱۴۰ مقاله در دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، فرصت ها و چالش ها

۱۴۰ مقاله از ۱۸۴ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، مورد پذیرش قرار گرفت و نشست های تخصصی در قالب پنج پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته تشکیل شد.

«حسین احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، فرصت ها و چالش ها به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس و اعضای هیات علمی گروه الهیات دانشگاه تبریز و سایر پژوهشگران حوزه‌ی انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

دبیر علمی دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، فرصت ها و چالش ها گفت: در این همایش حدود ۱۴۰ مقاله از ۱۸۴ مقاله رسیده به دبیر خانه همایش، مورد پذیرش قرار گرفت و نشست های تخصصی نیز در قالب پنج پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته تشکیل شد.

وی افزود: در حوزه کارآمدی و بیان فرصت ها و چالش ها با استفاده از تجربیات همایش دور اول، در این دوره با ۲ محور کلیدی و اساسی شامل بیانیه گام دوم و محور مقاومت و مکتب حاج قاسم که موج بیداری شکل گرفته است این همایش برگزار شد.

احمدی یادآور شد: انقلاب ها برای پرواز در اوج به ۲ بال رهبری و مردم نیاز دارند و انقلاب اسلامی از این ۲ بال برخوردار بود که پیوند آنها باعث پیروزی انقلاب شد و اینک برای رسیدن به تمدن اسلامی قدم بر می دارد.

 

کد خبر 1077260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha