اهمیت برندسازی هنری و فرهنگی برای شهرها بر کسی پوشیده نیست

ناظمی گفت: برندسازی هنری و فرهنگی برای شهرها یکی از کارهای مهمی است که در دوران کنونی انجام می‌گیرد و می‌تواند معرف شهرها و توانمندی‌های آنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» در نشست با اعضای دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک باغچه‌بان اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری به شهرها هویت می‌بخشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برندسازی هنری و فرهنگی برای شهرها یکی از کارهای مهمی است که در دوران کنونی انجام می‌گیرد و می‌تواند معرف شهرها و توانمندی‌های آنان باشد.

وی افزود: شهرستان مرند این توانمندی و پتانسیل را دارد تا با توجه به پیشینه‌ی غنی خود و صبغه‌ِ فرهنگی، نسبت به برندسازی در حوزه‌ی تئاتر کودک و نوجوان اقدام نماید.

ناظمی تصریح کرد: متولیان برگزاری جشنواره باغچه‌بان خود اهل تئاتر هستند و به عبارتی یک جشنواره دستوری و بخشنامه‌ای نیست و  حوزه ای که دست‌اندرکاران این جشنواره در آن فعالیت می کنید نسبت تاریخی با مرند دارد و این امر باعث برگزاری حرفه‌ای و مطلوب این جشنواره خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: نمایش برای کودک و نوجوان به طور طبیعی دارای مخاطب است و این خود مزیتی دیگر برای این جشنواره محسوب می‌شود.

وی افزود: در کشور ما حوزه کودک و نوجوان متاسفانه مورد غفلت واقع شده و تولید اثر برای این قشر مهم جامعه آنطور که باید و شاید اتفاق نیفتاده و برگزاری این جشنواره با محوریت کودک و نوجوان نویدبخش تولید آثار نمایشی در این حوزه است.

ناظمی تاکید کرد: اگر به عنوان یک رویداد به این جشنواره نگاه کنیم می‌توانیم مردم و مدیران را با خود همراه کنیم و این همراهی و هم‌افزایی باعث برگزاری مطلوب جشنواره و برندسازی برای مرند خواهد شد.

کد خبر 1078451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha