حضور بچه های مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان در نماز عید قربان

نماز با شکوه عید سعید قربان امروز چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با دهم ذی الحجه، در مسجد حضرت زینب کبری (س) و به میزبانی و همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» اقامه شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نماز با شکوه عید سعید قربان امروز چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با دهم ذی الحجه، در مسجد حضرت زینب کبری (س) و به میزبانی و همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» اقامه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: نماز عید قربان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی گفت: عید قربان، یادآور اراده حضرت ابراهیم (ع) برای قربانی کردن فرزندش اسماعیل (ع) است، خداوند از ارادت ابراهیم (ع) به خود راضی بود و قوچی را به ‌جای فرزندش برای ذبح فرستاد، از آن زمان به بعد، قربانی کردن احشام قسمت عمده‌ای از مراسم عید قربان شده است.

 

بهرامی ابراز کرد: نماز عید قربان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی همچون رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و در مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: جلوگیری از تجمع، تهویه مناسب و گردش هوای خوب محل های برگزاری نماز، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از جمله مواردی است که توسط اعضای کانون ارشاد در زمان برگزاری نماز رعایت شد.

 

کد خبر 1077794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha