مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون نور نبوی خوی برگزار ‌شد

حبیبی خویی گفت: همزمان با روز نهم ذی الحجه مراسم دعای عرفه معروف به دعای امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری نور نبوی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با روز نهم ذی الحجه مراسم دعای عرفه معروف به دعای امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری نور نبوی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: مردم ولایت مدار روستای خوی به ویژه اعضای کانون نور نبوی با حضور در کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) با قرائت دعای عرفه با امام حسین (ع) همه ناله شدند و برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کردند.

 

وی ابراز کرد: وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم را امری مهم دانست و عنوان کرد: مردم مومن و خدادوست روستای خوی ماسک، زیرانداز شخصی، آب آشامیدنی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در برگزاری دعای عرفه برگرار کردند.

 

حبیبی خویی گفت: در این آئین معنوی دعای پرفیض عرفه توسط یکی از مداحان قرائت و مراسم به صورت مستقیم از صفحه‌ها و کانال‌های مجازی برای علاقمندان پخش شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها و مردم مؤمن نیز از طریق برنامه‌های فضای مجازی و رسانه‌ها این دعای پرفیض را قرائت کردند و با امام حسین (ع) در صحرای عرفات هم نوا شدند.

 

کد خبر 1077801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha