نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ضرورتی مهم برای خانواده هاست

یوسفی گفت: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ضرورتی مهم برای خانواده هاست که نباید مورد غفلت واقع شود.

«سیدحسن یوسفی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سبک زندگی الگوبرداری شده از اهل بیت(ع) راهگشای ما در زندگی و هدایت کننده ما به سمت خیرات و خوبی هاست.

 

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه افزود: سبک زندگی اسلامی و ایرانی در همه زندگی اثرگذار است و در نوع پوشش و لباس،خوراک و آشپزی، سفر و تفریحات سالم ،اصلاح الگوی مصرف اثر دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجیان الگوی مناسبی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی هستند و باید سبک زندگی اسلامی الگویی برای زندگی بسیجیان باشد که در همین راستا ازدواج آسان زوج های جوان بسیجی در گلوگاه برگزار شد.

 

یوسفی از برگزاری جشن ازدواج ۱۵ زوج گلوگاهی در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: این آئین پیوند آسمانی در مسجد امام حسین(ع) روستای تیرتاش برگزار شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه هدف از این مراسم را ترویج ازدواج آسان برشمرد و افزود:ازدواج آسان پایداری و ماندگاری زندگی را رقم می زند و باعث پرهیز از هزینه های اضافه، ریخت و پاش و چشم و هم چشمی می شود.

 

وی یادآور شد: انقلابي بودن به عنوان ارزش و روحيه اي كه هيچ وقت مشمول زمان نخواهد شد بايد توسط بسيج به بدنه جامعه منتقل شود و سبک زندگی اسلامی هم باید توسط بسیجیان در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1077810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha