اعزام ۳۰ دستگاه تانکر آب آشامیدنی به مناطق کم‌آب خوزستان

سردار شاهوارپور به خدمات‌رسانی سپاه به مردم خوزستان با تمام ظرفیت‌ها اشاره کرد و گفت: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران در گروه اول تعداد ۳۰ دستگاه تانکر جهت تامین آب آشامیدنی و مصارف احشام به مناطق کم آب اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (چهارشنبه ۳۰ تیر) در حاشیه بازدید از مناطق در معرض تنش آبی خوزستان اظهار کرد: سپاه در کنار مردم خوزستان است و با تمام ظرفیت‌ها به مردم این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به افزایش تانکرهای آبرسان به مناطق کم‌آب استان افزود: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و کمک معاونت‌ها و پیگیری سپاه استان در گروه اول تعداد ۳۰ دستگاه تانکر جهت تامین آب آشامیدنی و مصارف احشام به مناطق کم آب به ویژه دشت‌آزادگان اعزام شد.

 

وی اضافه کرد: این تانکر‌ها توانایی حمل بیش از ۵۰۰ هزار لیتر آب را دارند و به زودی گروه دیگری از تانکرها نیز که در مسیر است به این مناطق کم‌آب اعزام‌ می‌شوند.
 

سردار شاهوارپور با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه برای کمک به مناطق دچار تنش آبی در استان تصریح کرد: علاوه بر اعزام تانکر آب برای آشامیدن و استفاده احشام در این مناطق، همچنین کمک به تعویض لوله‌های فرسوده برای آبرسانی بهتر و بیشتر در این مسیرها از جمله فعالیت‌های سپاه و بسیج است.

 

کد خبر 1077815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha