گشایش نمایشگاه هنری «قربان تا غدیر» در کافه کتاب آران و بیدگل

مدیر خانه کتاب کافیشه آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه آثار هنری « سماع قلم» سعید بوجار آرانی با عنوان «قربان تا غدیر» در این مجموعه فرهنگی خبر داد.

 فهیمه مسیبی بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید سعید قربان، نمایشگاه آثار هنری  «قربان تا غدیر» طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولین در خانه کتاب «کافیشه» آران و بیدگل گشایش یافت.

 

مدیر خانه کتاب کافیشه آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه شامل ۱۱۰ اثر تجسمی از آثار هنری «سماع قلم»  سعید بوجار آرانی مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید با موضوعات مختلف از جمله غدیر و عاشورا، شهدا و دفاع مقدس و طبیعت است که طی دو مرحله از عید قربان تا عید غدیر به نمایش گذاشته می شود.

 

 مسیبی اظهار داشت: این آثار در قالب طراحی و نقاشی با تکنیک های سیاه‌ قلم، کنته، مداد رنگی، رنگ و روغن با کاردک، فانتزی و آثار جدید سماع خط خلق شده و در معرض دید علاقه مندان و هنردوستان قرار گرفته است.

 

مدیر خانه کتاب کافیشه آران و بیدگل افزود: علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت  ۱۸ تا ۲۲  به مجموعه خانه کتاب (کافیشه) واقع در بلوار امام خمینی(ره) خیابان رسالت بعد از چهار راه اول مراجعه کنند.

 

کافه کتاب کافیشه یک مجموعه فرهنگی است که به همت «فهیمه مسیبی» و «حسینعلی رییسی» زوج فرهنگی آران و بیدگلی با اختصاص یک طبقه از منزل مسکونی خود به منظور ایجاد فضای فرهنگی و مطالعه و اعتلای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است./

کد خبر 1077861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha