راه اندازی نخستین رادیو اینترنتی محله محور استان اصفهان در آران و بیدگل

مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی نخستین رادیو اینترنتی محله محور استان اصفهان با عنوان «رادیو صدای محله» در این منطقه فرهنگی خبر داد.

نعمت الله قبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید قربان، نخستین رادیو اینترنتی محله محور استان اصفهان با عنوان «رادیو صدای محله» در محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: این برنامه به همت شورایاری محله و با اجرای «زهرا آقابیگی» و «سجاد صادقی» زوج هنری آران و بیدگلی هر دو هفته یکبار در استودیو ضبط برنامه های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) ضبط، تولید و منتشر می شود.

 

قبایی با اشاره به اینکه عناوین آیتم های مختلف این برنامه از اصطلاحات فرش دستباف به عنوان نماد هنرهای سنتی آران و بیدگل نشأت گرفته است، گفت: آیتم های «بوم و حاشیه» با رویکرد اخبار محله ، «سوف» با رویکرد انتقادات و پیشنهادات سازنده، «ترنج» با رویکرد فعالیت های بانوان محله، «محراب» با رویکرد اخبار و فعالیت های مساجد محله و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و «گل ها و بوته های قالی» با رویکرد فعالیت های حوزه کودکان و نوجوانان در این رادیو اینترنتی ترسیم شده است.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی افزود: آموزش گویش و زبان محلی آران و بیدگل، گفت و گو با مسئولان شهری و پیگیری مطالبات و دغدغه های هم محلی ها، پرسش و پاسخ، مسابقه پیامکی، نمایش طنز رادیویی از دیگر بخش های این رادیو اینترنتی است.

 

نعمت الله قبایی افزود: امیدوارم ساکنین ارتباط خوبی با رادیو اینترنتی محله برقرار کنند تا به اهدافی که در راستای ارتباط دوسویه با مردم در شورایاری محله و ترویج فرهنگ غنی و بوم محله عباس آباد داریم برسیم.
 

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک این شهر کلید زده است. شورایاری این محله قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را با مشارکت مردم محله عباس آباد در این محله اجرا کند./

کد خبر 1077873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha