وضعیت قرمز در تالش

حیدرنیا از به صدا درآمدن آژیر قرمز کرونا در شهرستان تالش به دلیل بی توجهی به توصیه های بهداشتی خبر داد.

«بختیار حیدرنیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش اظهارکرد: شهرستان تالش از لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش عدم توجه بعضی از افراد به توصیه های بهداشتی در کنار عدم همکاری بعضی از روسای ادارات و بانک ها در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا را از دلایل قرمز شدن این شهرستان اعلام کرد و افزود: اول مسئولان و بعد مردم، توصیه های وزارت بهداشت را رعایت کنند تا شهرستان تالش از وضعیت قرمز خارج شود.

 

وی با بیان اینکه بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا سر آغاز فشار به اصناف و اقتصاد خانواده هاست، تصریح کرد: مردم و مسئولان؛ کادر بهداشت و درمان بیش از ۱۶ ماه است که در جنگ هستند، فرزندان خودتان را در این جنگ نابرابر تنها نگذارید.

 

حیدرنیا با اشاره به اینکه در این شرایط جان مردم و حفظ جان مردم بسیار مهم است، گفت: از مردم و مسئولان خواهشمندم برای عبور از این وضعیت سخت، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد کرونا، یارویاور کادر بهداشت و درمان باشند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه در بیمارستان این شهرستان ۲۵ فرد مبتلا به کرونا بستری هستند، افزود:۲۰ بیمار در بخش عادی و ۵ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 

وی تصریح کرد: بیماری بدحال کرونایی در بیمارستان شهید نورانی بستری نیست و در سه هفته گذشته شهرستان تالش فوتی نداشته است.

 

حیدرنیا با اشاره به اینکه در ۱۱ مرکز جامع سلامت، یک مرکز تجمعیی سالن ورزشی آزادی و در یک مرکز هم برای بیماران خاص وجانبازان در بیمارستان قدیم تزریق واکسن کووید ۱۹ انجام می شود، گفت: ۱۳ اکیپ سیار نیز برای تزریق واکسن کرونا به روستاهای تالش اعزام شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار واکسن کرونا طی ۲ مرحله در شهرستان تالش تزریق شده است.

کد خبر 1077920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha