حضور و رقابت در عرصه بین الملل  رسالت‌ صدا و سیما است

نوبخت حضور و رقابت در عرصه بین الملل را از رسالت‌های صدا و سیما دانست و گفت: صدا و سیما باید با توانمند سازی و به‌روز کردن تجهیزات و امکانات به خوبی در عرصه بین الملل ظاهر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» امروز( پنج‌شنبه، ۳۱ تیر) در آیین افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر انعکاس آداب و رسوم و فرهنگ گیلان به سراسر کشور، صدا و سیمای مرکز گیلان را از رسانه‌های برتر کشور دانست و افزود: گیلان استانی توانمند در بخش رسانه است.

 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: رسانه‌های گیلان دارای افرادی توانمندی هستند که در کشور حرف برای گفتن دارند و همواره جز اولین‌ها بوده و هستند.

 

وی حضور و رقابت در عرصه بین الملل را از رسالت‌های صدا و سیما دانست و بیان کرد: صدا و سیما باید با توانمند سازی و به‌روز کردن تجهیزات و امکانات به خوبی در عرصه بین الملل و در رقابت با رسانه‌های خارجی که دارای تضاد منافع با جمهوری اسلامی ایران هستند، ظاهر شود.

 

نوبخت با بیان اینکه تلاش در راستای انسجام ملی و انعکاس توانمندی‌ها در سراسر کشور را از دیگر وظایف سازمان است بر لزوم حمایت دولت از این سازمان تاکید کرد.

کد خبر 1077986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha