آغاز طرح اوقات فراغت واحد خواهران کانون صالحین آستارا

قهرمانی از آغاز طرح اوقات فراغت واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) در تابستان ۱۴۰۰ خبر داد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد و غنی سازی اوقات فراغت مهمترین اهداف برگزاری برنامه های تابستانی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا افزود: واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) همچون سال های گذشته جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان اقدام به برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی با حضور اساتید مجرب و متخصص کرده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت کانون صالحین با شعار« نشاط و شادابی در کنار معنویت» اجرا می شود، تصریح کرد: سعی شده با برنامه ریزی دقیق و به موقع و برنامه‌های مفید و آموزنده در خصوص جذب نیروهای نوجوانان و جوانان اقدام مفید و موثری انجام گیرد.

 

قهرمانی با اشاره به اینکه در طرح اوقات فراغت تابستانی کلاس های قرآن، احکام اسلامی، تربیتی، سبک زندگی اسلامی، نقاشی، صنایع دستی، کاموا بافی، گل دوزی و ... برگزار می شود، گفت: کلاس های کانون فرهنگی و هنری آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا خاطرنشان کرد: کلاس های اوقات فراغت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و به شرکت کنندگان در کلاس ها گواهی معتبر داده می شود.

کد خبر 1077990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha