کارگاه تولیدی پوشاک در آستارا راه اندازی شد

معاشرتی گفت: به همت گروه جهادی و پایگاه بسیبج شهید عظیم نوروزی، کارگاه تولید پوشاک در بندر آستارا راه اندازی شد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: با حضور فرمانده، معاونت اجتماعی و مسئول سازندگی سپاه ناحیه آستارا کارگاه تولید پوشاک در این شهرستان آغاز به کار کرد.

 

فرمانده پایگاه شهید نوروزی مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا با بیان اینکه برای راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این کارگاه به همت اعضای گروه جهادی شهید عظیم نوروزی راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه برای سه نفر اشتغالزایی شده است، تصریح کرد: هفته ای ۵۰۰ عدد پوشاک در این کارگاه تولیدی می شود.

 

معاشرتی گفت: مهم ترین دغدغه خانواده و جوانان اشتغال است که در این راستا پایگاه شهید نوروزی با همکاری سپاه ناحیه، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و سایر مجموعه های فعال در مسجد گام های مثبتی برداشته و این روند ادامه خواهد داشت.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا با اشاره به قربانی ۲ راس گوسفند به ارزش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان توسط قرارگاه جهادی شهید نوروزی و توزیع بین نیازمندان، خاطرنشان کرد: قربانی گوسفند به نیت سلامتی و فرج یوسف زهرا حضرت امام مهدی(عج) انجام شد و در قالب آن ۸۰ بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع شد.

 

کد خبر 1077992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha