مردم در حوادث اخیر خوزستان هوشیار باشند

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز ردپای منافقین را در اجتماعات مردم خوزستان می بینیم، گفت: دشمنان می خواهند بار دیگر مطالبات مردم را به نفع خود جهت دهی کنند و مردم باید هوشیار بوده و وارد بازی منافقین نشوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 1 مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به پنج مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور اشاره کرد و گفت: نماز جمعه در دوران طاغوت به دلیل استبداد کمرنگ شد اما هرگز نقشش را فراموش نکرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقامه نماز جمعه موجب ساماندهی و اصلاح امور مسلمین می شود، افزود: بر اساس روایات کسی که عمداً و با هدف تضعیف در نماز جمعه شرکت نکند عمر و مالش بی برکت می شود.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در پنج مرداد، اظهار کرد: این عملیات بعد از هم پیمانی صدام و منافقین برای فتح سه روزه کشور بود که رزمندگان و نیروهای انقلابی با اتحاد دشمنان را عقب راندند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز ردپای منافقین را در اجتماعات مردم خوزستان می بینیم، ادامه داد: دشمنان می خواهند بار دیگر مطالبات مردم را به نفع خود جهت دهی کنند و مردم باید هوشیار بوده و وارد بازی منافقین نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به صورت گام به گام در شهرکرد، تصریح کرد: جلسات این طرح در پارک ها و اماکن سرباز برگزار می شود و فعالان فرهنگی و مطالبه گران باید علاوه بر شرکت در جلسات، در برگزاری این طرح یاریگر باشند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تبریک دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: عید غدیر خم به برکت جایگاه والای امام علی(علیه السلام) به وجود آمد و وجود امیرالمؤمنین(علیه السلام) به غدیرخم عظمت و جایگاه داد.

 

کد خبر 1078141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha