۵۰ درصد مطالبات کشاورزان به حساب استان واریز شد

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای موضوع خشکسالی برای استان خوزستان تخصیص داده شده گفت: ۵۰ درصد از هزینه مطالبات کشاورزان صبح امروز به حساب استان واریز شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر مابقی آن نیز واریز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (جمعه ۱ مرداد) در نشست رسیدگی به مشکلات خوزستان که با حضور سران عشایر و نخبگان استان برگزار شد اظهار کرد: استان خوزستان با حضور دلاورمردانی غیور نقش بسیار مهمی هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در مبارزه با انگلیس و پیروزی مشروطیت داشتند.

 

استاندار خوزستان افزود: با وجود تمام کارهای بزرگی که انقلاب در استان خوزستان انجام داده اما در بخش آب و فاضلاب با مشکلات بزرگی مواجه است؛ خوزستان در پرآبی و کم آبی مشکلات فراوانی را به خود دیده و وقتی به مشکلات این استان نگاه می کنیم، هر قلب هر انسانی به درد می آید.

 

وی با بیان اینکه با حضور معاون اول رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای موضوع خشکسالی برای استان خوزستان تخصیص داده شده اضافه کرد: ۵۰ درصد از هزینه مطالبات کشاورزان صبح امروز به حساب استان واریز شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر مابقی آن نیز واریز شود.

 

سلیمانی دشتکی یاد آور شد: امیدواریم وجود هیئتی به نمایندگی دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور منشاء اتفاقات بسیار ارزشمندی برای استان خوزستان باشد.

 

کد خبر 1078186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha