۲۴۰۰ بسته گوشت بین خانواده های نیازمند خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از توزيع ۲۴۰۰ بسته گوشت گوسفندي بين نيازمندان خراسان جنوبي خبر داد و گفت: اين بسته ها در ایام قربان تا غدير بین شهرستان های «سرایان، طبس، بشرویه، فردوس، قاین، زیرکوه و درمیان» توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با اعیاد قربان و غدیر و در تدام همایش مواسات و همدلی، با همراهی فعالان کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه با دستگیری از ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده در مناطق محروم و مرزی این استان انجام می شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: در این راستا بسته‌های گوشت که ویژه طرح قربانی ماه ذی الحجه است از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، در استان خراسان جنوبی با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.



وی گفت: این بسته ها بین 2400 خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونای شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه، طبس،قاین، زیرکوه و درمیان که از قبل توسط بچه های مسجد شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام سبزه کار خاطرنشان کرد: تاکنون توزیع گوشت‌های قرمز در تمامی شهرستان‌های استان به صورت نوبتی و چرخشی و با مدیریت کانون‌های فعال انجام شده است.

 

 

 

کد خبر 1078215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha