دولت سیزدهم بحث واکسیناسیون را جدی بگیرد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید بحث واکسیناسیون آحاد جامعه را جدی بگیرد، گفت: مجلس در بحث پیگیری واکسیناسیون کوتاه نمی آید.

محمد حسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شرایط کرونایی در کشور گفت: تعطیلی ها نمی تواند مشکل کرونا را در کشور حل کند بلکه واکسیناسیون کردن آحاد جامعه که بسیار دیر شروع شده است باید انجام شود.

 

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی اظهار کرد: بایستی به بحث واکسیناسیون در جامعه سرعت داده شود ،خود دولت باید برخی موارد را رعایت کند اینکه دولت اقدام به تعطیلی می کند در کنار این برخی از صنوف هم باید تعطیل کنند ضرر و زیانی که صنوف از این تعطیلی ها می بینند را چه کسی باید جبران کند .

 

وی تاکید کرد: این رفتارهای سلبی نمی تواند مشکل را حل کند بلکه دولت  باید سیاست های تشویقی  لحاظ کند که حداقل خود آحاد جامعه به برخی موارد چون واکسیناسیون تشویق شوند .

 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت  سیزدهم باید بحث واکسیناسیون را جدی بگیرد و زمان دقیقی را برای واکسیناسیون آحاد جامعه اعلام کند ،مطمئنا مجلس هم در این قضیه کوتاه نمی آید و ورود جدی به موضوع واکسیناسیون خواهد داشت.

کد خبر 1078264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha