نقش آفرینی کانون های مساجد  در تعالی فرهنگ دینی و ارزشی جامعه

قلندری گفت: کانون های مساجد نقش آفرین در تعالی فرهنگ دینی و ارزشی جامعه هستند و تاکنون شاهد پیشرفت های عمیقی در این بخش بوده ایم که باید استمرار یابد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: توجه ویژه‌ اعضای کانون مساجد به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و فعالیت‌های فرهنگی ـ مذهبی و ارزشی در جامعه موجب شده است که بخش اعظمی از جوانان و نوجوانان به این امور استقبال نشان داده و به این سمت هدایت شوند.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش خدمات اجتماعی در سال های اخیر و کمک به نیازمندان موجب فعالیت بیشتر جوانان و نوجوانان به امور فرهنگی و خدمت رسانی در کنار امور دینی شده است که موجب رونق و توسعه در حضور جوانان به کانون های مساجد شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: جذاب سازی برنامه ها، وارد کردن نوجوانان به کارهای فرهنگی و دینی و واگذاری امور به جوانان و نوجوانان نوعی تشویق برای  گرد هم آوردن این قشر از جامعه به مسجد و انجام امور در کانون مساجد است که موجب مقابله با هجمه های دشمنان می شود.

 

قلندری گفت: کانون های مساجد نقش آفرین در تعالی فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه هستند و تاکنون شاهد پیشرفت های عمیقی در این بخش بوده ایم که باید استمرار یابد.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در کنار همه فعالیت های که از سوی کانون مساجد انجام می شود؛ این کانون های نیازمند حمایت و توجه از سوی حکومت و دولت هستند تا در راستای ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر و افزایش فعالیت‌های خودجوش با تمام توان و ظرفیت و علاقه و انگیزهمردمی بیش از پیش تلاش شود.

 

وی یادآور شد: باید فرهنگ کار گروهی و افزایش اتحاد و انسجام در جامعه افزایش یابد و این مهم در گرو توجه به کارهای فرهنگی و دینی در مساجد، تزریق اعتبارات و ارزش گذاری به فعالیت های جوانان و نوجوانان در کانون مساجد است.

کد خبر 1078324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha