دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم رعایت شود

حقیقی به فرارسیدن ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: ایام محرم حذف شدنی نیست و لازم است دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان، ظهر امروز در دیدار مداحان استان زنجان، با اشاره به اینکه مداحان از حداقل امکانات برخوردار هستند، گفت: به دلیل اعتقاد و علاقه قلبی به ساحت ائمه اطهار(ع) باید مداحان را حمایت کنیم اما مشکلات موجود در استان اجازه نداد به سایر مشکلات رسیدگی کنم.

 

فتح الله حقیقی یکی از مشکلات بزرگ استان زنجان را موضوع پسماند خواند و گفت: علیرغم طولانی شدن مدت زمان رسیدگی به این مشکل، رای دادگاه به مردم برگردانده شد.

 

وی به موضوع باغ شهرها و ضرورت رسیدگی به این موضوع اشاره کرد و گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان- تهران از سال ۸۲ باقی مانده بود و با پیگیری‌های انجام شده تا مردادماه سال گذشته مشکل این پروژه حل شد.

 

استاندار زنجان به افتتاح 3535 خانه محرومین استان زنجان به نیت شهدای زنجان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: موفقیت سریال شهید شهریاری موجب شد تا بخشی از فیلمبرداری فیلم شهید باکری در زنجان انجام و زندگینامه خانم دباغ در زنجان فیلمبرداری شود.

 

وی به فرارسیدن ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: ایام محرم حذف شدنی نیست و لازم است دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری رعایت شود.

 

استاندار زنجان از برگزاری جلسه دیگری با حضور روسای کانون مداحان استان زنجان، مدیرکل صمت، معاون امور اقتصادی و رئیس بانک‌های استان زنجان برای رفع مشکلات مداحان خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

 

حقیقی از مداحان استان خواست تا در ایام محرم گروه‌های اعلامی را برای واکسیناسیون دعوت کنند چرا که در حال حاضر امکانات استان زنجان به حدی است که می‌توان روزانه ۳۰ هزار نفر را واکسینه کرد.

 

 

کد خبر 1078462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha