برگزاری بیست و ششمین آیین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن با حضور وزیر ارشاد

بیست و ششمین آیین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن با حضور سید عباس صالحی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تقدیر از۵۰ سال خدمات قرآنی آیت الله امام جمارانی در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار می شود.

«محمدرضا پورمعین»، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در خصوص برگزاری بیست و ششمین آیین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن به خبرنگار قرآن خبرگزاری شبستان گفت: آیین تجلیل و تکریم از خادمان قرآن کریم در بیست و ششمین دوره خود با حضور سید عباس صالحی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛‌ آیت الله سید مهدی امام جمارانی، دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و ۱۲ نفر از خادمان این دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی دوشنبه چهارم مرداد ماه در حسینیه شماره دو جماران برگزار می شود.

پور معین افزود: طبق سنوات قبل ضمن معرفی صوتی و تصویری آخرین فعالیت های خادمان قرآن کریم از ۱۲ خادمان قرآن در این دوره تجلیل به عمل می آید. در  بیست و پنج دوره گذشته مراسم تجلیل از خادمان ۲۶۸ خادمان قرآن معرفی شده اند که تا کنون ۲۴ نفر از این عزیزان مرحوم شده اند و جمع کل خادمان قرآنی به انضمام این دوره به ۲۸۰ نفر می رسد.

 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم خاطر نشان کرد: این خادمان قرآن از بین علما، مراجع،‌ قاریان، حافظان، هنرمندان، خوشنویسان، مفسرین، ناشران و مترجمان هستند که عمر گرانقدر خود را در راه اعتلای فرهنگ قرآنی صرف کرده اند.

وی ادامه داد: بنا داریم در بیست و ششمین دوره تکریم و تجلیل از خادمان قرآن از بیش از ۵۰ سال خدمات قرآنی آیت الله امام جمارانی که از یاران دیرین امام بودند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آوریم .

پور معین گفت: به دلیل شرایط خاص کشور و همگیری ویروس کرونا در برگزاری بیست و ششمین دوره تکریم و تجلیل از خادمان قرآن از عموم دعوت به عمل نیامده است و این مراسم تنها با حضور تنی چند از خادمان قرآن و مهمانان و سخنرانان در حسینیه شماره ۲ جماران دوشنبه چهارم مرداد ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود.

کد خبر 1078486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha