غدیر را باید به اشکال مختلف زنده نگه داریم

آیت الله علما گفت: غدیر را باید به اشکال مختلف زنده نگه داریم، امیرالمؤمنین علی (ع) منکر ندارد، زیرا نمی شود خورشید را انکار کرد، لذا باید به هر زبانی و امکانی عظمت غدیررا زنده نگه داریم.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شخصیت امیرالمؤمنین علی (ع) بعد پیامبر اکرم(ص) در دنیا بی نظیر و مثال است.
 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: همگان واقف بر این مهم بدیهی هستند که عظمت امیر المؤمنین(ع) مثل و مانند ندارد، و مورد تأیید خدای تعالی و پیامبر(ص) می باشد.
 

 

وی خاطر نشان کرد: هر خدمتی که به اهل البیت(ع) بکنیم کم است زیرا نمی توانیم خدمات آن ها را جبران کنیم و اگر سیره حکومتی امام علی(ع) الگوی دنیا شود، بهشت را می توان در این دنیا تجربه کرد.
 

 

آیت الله علما  بااشاره به اینکه  غدیر ثمره نبوت و میوه رسالت است تصریح کرد:  غدیر تعیین کننده خط‏ مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیاست. غدیر ماجرایی سرنوشت‏ ساز است که «خطبه غدیر» شاخص‏ ترین و زنده‏ ترین سند آن است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: رفتار آن حضرت و حضرات معصومین(ع) برای همه ما درس است، لذا باید همه ما از سیره عملی و نظری حضرات معصومین(ع) درس بگیریم.
 

کد خبر 1078525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha