قربانیان تصادفات شهری ۷۱ درصد افزایش یافت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در سه ماهه امسال ۱۲ نفر در تصادفات رانندگی معابر شهری استان کشته شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۷۱ درصد رشد داشته است.

«رحمان اسپیدکار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در سه ماهه پارسال هفت نفر در حادثه های تصادف درون شهری استان جان باختند.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی افزود: در مجموع شمار تصادفات درون شهری در استان نسبت به بهار امسال ۱۵ درصد افزایش یافته و در این مدت 584 فقره تصادف گزارش شده که این رقم در سه ماهه پارسال ۵۰۶ مورد بوده است.

 

اسپیدکار با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرهای استان اظهار داشت: بهار امسال ۱۲ فقره تصادف منجر به فوت در شهرهای استان گزارش شده که این رقم در مدت مشابه پارسال ۶ فقره بوده است.

 

وی با بیان اینکه امسال ۵۲۸ نفر در ۴۴۳ فقره تصادفات درون شهری استان مصدوم شده اند، افزود: سه ماهه پارسال وقوع ۴۰۹ فقره تصادف در استان منجر به مصدوم شدن ۵۲۰ نفر شد.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی اظهار داشت: بهار امسال ۱۲۹ فقره تصادف خسارتی گزارش شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۹۱ مورد ثبت شده است.

 

 

کد خبر 1078637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha