برگزاری جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در این استان خبر داد و مهلت ارثال آثار به این جشنواره را پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: ستاد امر به معروف کردستان جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر»  را در راستای نهادینه کردن سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین معارف و اصول اسلامی در استان برگزار می‌کند.

 

وی به رشته‌های این جشنواره پرداخت و افزود: جشنواره  «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر»  در رشته‌های یادداشت، مقاله، عکس، گزارش، مستند و... برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تا پنجم شهریورماه 1400 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های گروهی استانی و ملی چاپ شده باشد، اعلام کرد: آثار ارسالی باید در قالب بخش‌های اعلامی و بازه زمانی اول شهریور ۱۳۹۹ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در رسانه‌های ملی و استانی (نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری) منتشر شده باشد.

 

الله مرادی تصریح کرد: تلاش ما این است که در این جشنواره بسیاری از معارف دینی، سیره و گفتار بزرگان اسلام و انقلاب و نگاه امامین انقلاب اسلامی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر از دریچه رسانه برای مخاطب تشریح و تبیین شود.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس سنندج ـ شهرک سعدی ـ خیابان امیرکبیر ـ ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال کنند.

 

وی گفت: محورهای جشنواره نیز شامل معرفی منکرات، ترویج معروفات، ارائه راهکارهای متفاوت برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت جوامع اسلامی و نشاط اجتماعی، امر به معروف و نظارت مردمی، مطالبه‌گری از مسوولان و آتش به اختیار در فرهنگ‌سازی امربه معروف ونهی از منکر است.

 

 

کد خبر 1078638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha